Moduł Rezerwy jest wydzieloną częścią Systemu Millennium z własną pulą uprawnień. Program służy do obsługi różnego rodzaju rezerw i Rozliczeń Międzyokresowych Kosztów (RMK).
Możliwa jest ewidencja rezerw płacowych jak i odpisów na ZFŚS lub rozliczenia w czasie istotnych kosztów dotyczących pracowników. Moduł zawiera system kartotek, na których operator może na bieżąco sprawdzić stan poszczególnych rezerw. Kartoteki te pozwalają na dynamiczne filtrowanie (typ rezerwy, okres naliczenia, lista osób, obiekty kosztowe itp.) i umożliwiają dostęp zarówno do konkretnej umowy pracownika (jakie ma naliczane rezerwy) jak i do danej rezerwy lub RMK (jakie umowy pracowników wchodzą w jej skład). Można w nim również generować raporty zawierające informacje o naliczonych rezerwach i rozliczeniach RMK oraz eksportować pliki zawierające księgowania do programu księgowego. Moduł umożliwia wykorzystanie statusu rezerwy dla wybranej umowy pracownika: